Praca

Zychar Praca

Menu

W związku z dynamicznym rozwojem naszej firmy, szukamy pracownika na stanowisko specjalista do spraw obsługi klienta. Jeśli masz pasję do pracy z klientami, jesteś komunikatywny, dobrze zorganizowany i gotowy na nowe wyzwania w branży e-commerce, to być może właśnie Ciebie szukamy! Dołącz do naszego zespołu i pomóż nam kontynuować nasz sukces, zapewniając najwyższy poziom obsługi naszym klientom w branży produkcji burt rolniczych oraz sprzedaży części rolniczych.

Poszukujemy specjalisty ds. obsługi klienta e-commerce

Jeśli:

  • lubisz pracować z klientami,
  • jesteś komunikatywny i otwarty na nowe wyzwania,
  • potrafisz skutecznie organizować swoją pracę,
  • odnajdujesz się w środowisku e-commerce,
  • jesteś cierpliwy i potrafisz rozwiązywać problemy,

to być może jesteś osobą, której szukamy!

Dołącz do nas i wesprzyj nasz zespół w realizacji zamówień i obsłudze klientów w branży produkcji burt rolniczych oraz sprzedaży części rolniczych. 

Dlaczego warto z nami pracować?

Nasza firma stawia przede wszystkim na jako zadowolenie naszych klientów. Zajmujemy się produkcją burt oraz sprzedażą części rolniczych, dbając o każdy jakość naszych produktów i usług. Pracując z nami, będziesz mieć możliwość rozwijania swoich umiejętności w zakresie obsługi klienta, e-commerce oraz dołączenia do zgranego zespołu fajnych ludzi!

Co będziesz robić?

Twoją najważniejszą rolą będzie zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klienta. Będziesz odpowiadać za:

Obsługę Klienta

  • Przyjmowanie zamówień telefonicznych i osobistych.
  • Oddzwanianie do klientów.
  • Odpowiedzi na wiadomości e-mail, Allegro, OLX.
  • Monitorowanie i kontrolę statusów w Baselinker
     

Obsługę Reklamacji

  • Prowadzenie procesu reklamacji. 
  • Polubowne rozwiązywanie sporów.
  • Pilotaż przebiegu reklamacji.

Ale przede wszystkim do Twoich zadań będzie należeć budowanie świetnych relacji z naszymi klientami. 

Czego oczekujemy:

Przede wszystkim chęci do pracy, komunikatywności i umiejętności organizacji czasu pracy! Całej reszty nauczymy Cię krok po kroku. Nie musisz mieć doświadczenia w branży rolniczej. Ponadto:

  • Doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą klienta/ e-commerce
  • Język angielski mile widziany
  • Wiedza techniczna z zakresu budowy maszyn mile widziana.
  • Obsługa komputera: Office, poczta.
  • Umiejętność organizacji pracy i zarządzania czasem.

Jeśli więc masz powyższe umiejętności, a także predyspozycje, które opisaliśmy na początku ogłoszenia – dołącz do nas!

Co oferujemy?

  • wynagrodzenie 5300zł - 7000zł brutto
  • dogodną formę umowy - do ustalenia,
  • możliwość rozwijania umiejętności w ramach szkoleń i kursów.

Jak aplikować?

Jeśli na większość pytań z początku ogłoszenia odpowiedziałeś/aś "TAK" i czujesz, że świetnie sprawdzisz się w obsłudze klienta e-commerce - prześlij do nas swoje CV z dopiskiem "Specjalista ds. Obsługi Klienta E-commerce". Prosimy również w treści maila o odpowiedź na poniższe pytania:

  1. W jakich sytuacjach zawodowych do tej pory wykorzystywałeś /aś swoje umiejętności komunikacyjne?
  2. Dlaczego chciałbyś/ chciałabyś pracować właśnie z nami?
  3. Co Twoim zdaniem jest najważniejsze w obsłudze klienta?

Czekamy na Twoje zgłoszenie pod adresem e-mail: rekrutacja@zychar.pl